joi, 5 aprilie 2012

GASESTE INSPIRATIA IN TOT CE TE INCONJOARA CU INTERNETUL MOBIL DE LA ORANGE!

Inspiraţia pentru mine este "vitală", de multe ori sunt conectat aproape de 10 - 20 de ori pe zi. Sunt consilier juridic, iar o parte din munca mea presupune un contact permanent cu sistemul ECRIS sau cu site-uri legislative. Pot spune că am avut un "incident" l-am numit eu atunci, moment de "inspiraţie" poate fi acum. S-a întâmplat în 2008, moment la care acest sistem ECRIS era pe la început, multe date eronate, altele incomplete, etc. o doamnă a apelat la mine pentru a o ajuta să-şi recapete slujba, a fost concediată de un director care dorea să o "agreeze" mai mult decât dorea ea. Apoi reţeta clasică, se caută nod în papură, se identifică nodul în papură, se hărţuieşte angajatul şi dacă rezistă se face cercetare disciplinară prealabilă şi se concediază angajatul, Q.E.D. Când a ajuns la mine femeia a început să plângă, se lupta ea (femeie divorţată cu doi copii, unul de 7 şi unul de 12, contra unei firme care controla cca 3/4 din oraş) nimeni nu a vrut să o reprezinte în instanţă, s-a apărat cum a putut singură, iar eu trebuia să o apăr "pro bono", am acceptat, dar era o problemă, a pierdut plicul cu care i s-a comunicat Sentinţa, iar pe Sentinţă scria că putea fi contestată în 5 de zile (cred că o eroare de dactilografiere, nu rea-intenţie). Cert este că ea venea să-mi ceară ajutorul cu privire la implicaţiile acelei decizii pe care ea o credea ca fiind definitivă. Eram la Tribunal când ne-am întâlnit, aveam laptop-ul la mine, (pe vremea aceea nu existau info chioşcurile de acum), am accesat, de pe stick-ul unui prieten, site-ul Tribunalului, am văzut când a fost pronunţată Sentinţa, ştiam care este termenul de redactare la acel complet şi am văzut că la acel moment era ultima zi pentru a formula recurs, lucru pe care l-am făcut imediat. Recursul a fost admis, sentinţa casată, rejudecată şi câştigată de doamna în cauză. Dacă nu puteam accesa sistemul ECRIS prin intermediul acelui stick de Orange la acel moment nu puteam şti dacă sentinţa era în termen, registratura era închisă la ora 14, iar eu nu făceam acel recurs. La ora actuală, firma a fost nevoită să o reangajeze pe post, a fost obligată să-i achite salariile de la concediere până la reangajare, adică cca 2 ani (perioadă în care ea s-a judecat cu ei), iar în acest timp directorul libidinos a făcut o semipareză şi a fost nevoit să se pensioneze, fiind numită directoare o femeie cam în aceeaşi situaţie cu doamna pe care eu am ajutat-o.
Sunt convins că informaţia potrivită la momentul potrivit face enorm pentru omul care ştie să le folosească, dar fără Orange Mobile nu aş fi putut face mai nimic, dacă nu găseam acel stick, îi spuneam doamnei să vină mâine, iar atunci era prea târziu.
Doresc a participa la concursul Orange

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă aveți întrebări adresați-le , noi ne vom strădui să răspundem cât mai bine.